W dobie cyfryzacji fotografii klienci zakładów fotograficznych stawiają coraz wyższe wymagania względem jakości oraz różnorodności świadczonych usług.

Tradycyjne zdjęcia odchodzą do lamusa. Na popularności zyskują natomiast takie produkty jak kubki z nadrukami, fototapety oraz fotoksiążki, przy czym ostanie cieszą się największymi względami wśród miłośników fotografii, zwłaszcza w okresie świątecznym, kiedy to zbliża się czas wręczania prezentów.

Aby dokonać właściwego wyboru należy zadać sobie pytanie, jakie są rodzaje fotoksiążek. Odpowiedzi na to pytanie należy szukać w ofercie firm zajmujących się ich tworzeniem. Najczęściej jednak różnice przejawiają się w rozmiarze, jakości oraz rodzaju papieru oraz sposobie łączenia. Niektóre do złudzenia przypominają książki z księgarnianych półek, inne wyglądają jak tradycyjny album na zdjęcia. W każdym razie ostateczny wygląd zależy od indywidualnych preferencji klienta.

Elementy związane ze sposobem wykonania, estetyką oraz stylem są na ogół elastyczne i można nad nimi pracować samodzielnie z poziomu klienta w kreatorach znajdujących się na stronach internetowych zakładów fotograficznych. Jest to metoda o tyle wygodna, że nie pochłania zbyt wiele czasu, i o tyle profesjonalna, że efekt końcowy jest widoczny niemal natychmiast w postaci podglądu cyfrowego.

Przed złożeniem zamówienia (przynajmniej na stronie www) fotoksiążkę można dowolnie konfigurować – począwszy od formatu, poprzez rozmieszczenie zdjęć, aż do stylu graficznego projektu. Istnieje również możliwość skorzystania z gotowych szablonów pośród których znajdują się wersje okolicznościowe – na chrzciny, komunie, wesela oraz jubileusze. Wybór drogi realizacji zamówienia jest więc w całości uzależniony od decyzji klienta.

Galeria zdjęć:

hobby

rozrywka

czas wolny